Drygt.

Skola = dryga saker.
Okej.. idag hade vi skola från 8.00 till 16.00.. alltså 4! Orka ha så långa skoldagar.. det är inte precis långa raster eller nåt heller.. utan lektion efter lektion.. ah. Tur att sista lektionen är spanska iaf. :)
Iaf, kommer man hem.. stress-äter.. cyklar allt man har(without reason)... till stan för att få grejer gjorda..
Kan berätta att de lila strumpbyxorna också är köpta hihi.
Hursomhelst hade jag ingen lust till att få uppmärksamhet.. vilket man såklart får på stan med massa folk runt sig.. jag kände mig bara en-samig idag.
Äntligen är jag klar springer ut ur gallerian och såklart blir man stoppad av en Greenpeace snubbe och visst är jag miljöintresserad.. det var kul att höra allt men mest att titta på hans vackra läppar... anyway pratade han på jag lyssnade och till slut gick jag.. utan att bli medlem.. poor thing.
Men nu är det faktiskt så att det finns prioriteringar.. dessutom tror jag inte på organisationer.. hade jag gjort det hade jag skänkt allt jag har till röda korset/halvmånen/diamanten eller rädda barnen eller vafan..
Så lär inte bli av, men lite synd var det om han som missar en konsert o grejer.. good luck man.
Jag gav mig faktiskt ett försök på att plugga också.. men såklart somnade jag.. och sov i en halvtimme.. okej så var det planerat men hann gå så långt som 1,5. damn. Äsch skönt var det.
Snart får man sova igen.. yippie.
Måste ju vila inför helgen, ah Lume du är bäst.

Looking back on my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback