White look.

Dagens fråga: Varför ska vitlök lämna sådan förfärligt äcklig lukt efter sig?
Jag menar jag älskar verkligen vitlök.. och idag käkade jag liksom en hel talrik med bara det .. well i princip? Vad?! Kebabgryta går inte att äta utan vitlökssås you knooowww!
Sen kommer någon i klassen ;ba fan vad det luktar vitlök..
(se inte ner på mig nu, jag erkände iaf.. sen så var Johanna medskyldig!)

Jaja KAMALA jag är fortfarande avundsjuk på dig.. och väldigt dum i huvudet för att jag inte var lika klok som du och for på RHCP! Jag menar jag kommer ångra mig resten av mitt liv, eller kanske inte om jag får se Sean Paul.. äsch you know what i mean! Don'tcha?

Kommentarer
Postat av: kamalala

haha RHCP var sehrsehr najs! :))

2006-12-16 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback