weekendish.

Ojoj Josse, festen blev väldigt lyckad.. trots allt!.. tycker jag iaf.
Jag menar för oss räckte det ju med Elvis right?

Det var ju jävligt tur för mig att jag satt på golvet.. då märkte ju i princip ingen om att jag inte drack så mycket.. kuligt värre. Jag vet inte riktigt vad man ska säga.. det var ju mycket mingel hit o dit..vilket var otroligt trevligt.. folket var ju soft som in i korven.
Sammanfattat: Kamala, spottade blod.. Sam, rånade mig på öl.. Josef, var allmänt rolig och Elvis galen.
Oh i like you guys.

Sen tillbringades Saturday evening med min kära syster framför tv:n med en skål full med chips o dipp o smaskigt gott fett. Mm!
Vi såg såklart Ensam hemma 2-Vilse i N-York. Det där är favorit filmerna.. eller det är faktiskt som Kalle Anka här .. fast i typ Tyskland då.. så är jag och min syster "uppvuxna".

"Elvis didn't do no drugs, neither did we."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback