Smack skåne.

Då kanske man ska säga några ord om denna helt underbart galna helg jag tillbringade i Skåne.
Först och främst var det så härligt att träffa mina vänner, som jag inte sett på kanske 4år eller mer. KNAS
Right efter det gick vi ut i Ängelholm, en ganska soft krog faktiskt. Men dj:n varrrr kasss breeee!
Han var verkligen det, vi gjorde allt för att han skulle spela annat än techno och till slut fick vi vår vilja igenom såklart... men sen gav vi upp.. han dödade oss med r'n'b från typ 80-talet!? Fucking fuck.
Senare blev det bättre så smånigom.. kanske lite för bra.. lume orkade inte med klackar så vi bytte skor.. respektive skor var för stora o för små.. så problemas and we just took them OFF... det var så härligt att stå mitt på på golvet o "stoppa trafiken" för att ta av sig skorna.. sen ba upp på soffan med de!
> Oh right måste ju nämna att jag fick dissen för ovanlighetens skull.. en kille sitter på soffan o ser allmänt uttråkad ut, o bara för snygg. Jag tvekar faktiskt lite, men inte efter att Lume skrek på mig att gå.. för det var bara ännu mer pinsamt haha... så jag går upp dit o ba; kan man få en dans eller?
Snyggingen: Nää tyvärr jag är upptagen (på charmig skånska).. Jag gjorde en "ledsen" min o viskade till honom; du är fortfarande snygg! Sen gick jag ner igen o var i lite av ett chocktillstånd.. men snart fortsatte galenheten..  Now just loosen up my buttons babe!

Yeah yeah crazy party it was, then tea korv o potatismos o lite sömn..
Next day, städa städa (jag satt bara på soffan men vafan det är också en roll).. när det var cleant och vi cleanade oss med duschar så var det dags igen.. ojoj.
Just det först fyllde vi oss med chicken chicken! Såå gott. Back to party, and back to even more CRAZY.
Gosch jag kan liksom inte ens förklara .. det finns inga ord för hur vilt det går till när jag o Lume shakar sönder allt o alla.. we are wild as hell man, oh mean woman!
Ännu en morgon.. denna bjöd på blottning, freaky. Smått svårt var det att få upp alla och köra men vi hann ju t.o.m med köpa godis haha.

Tack såå jävla mycket för den här helgen babes! I love you.
Snart är det dags att rock sönder Norrköping.. !

Tell me what you are thinking about when you got me waitin' patiently

139728-2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback